Транспорт
У березні 2025 року загальний прогрес у євроінтеграції транспортного сектору покращився. Найпомітнішою подією стало ухвалення законопроєкту № 4560, який дозволяє адаптувати ринок послуг автомобільних перевезень України до стандартів ЄС. Крім того, у березні було оновлено процедуру огляду автобусів.
Показник «Фактичні законодавчі зміни» зріс до 1,85 бала у березні з 0 у лютому, що свідчить про різке прискорення ухвалення нових регламентів, які наближають Україну до стандартів ЄС у сфері транспорту. Ця динаміка особливо помітна після двох місяців без змін у законодавстві.
Показник «Заплановані законодавчі зміни» майже не змінився — 1,27 бала у березні проти 1,30 у лютому. Незначна зміна зберігає індикатор на високому рівні, відображаючи постійну увагу до планування майбутніх реформ у транспортному секторі.
Показник «Політичний порядок денний» знизився до 0 у березні після трьох місяців зростання (у лютому він становив 1,67). Таке суттєве падіння вказує на відсутність нових публічних заяв, стратегій, концепцій чи інших документів, що визначають напрями політики у транспортній сфері на рівні публічного порядку денного.
Стан імплементації покращився: показник підвищився до 0,44 у березні з –0,05 у лютому. Це відображає відновлення позитивної динаміки у виконанні раніше ухвалених рішень, хоча рівень залишається помірним.
Загалом сукупний показник зріс до 1,21 у березні з 0,61 у лютому, що свідчить про відчутне покращення прогресу України в євроінтеграції транспортного сектору, передусім завдяки прориву у фактичних законодавчих змінах і стабільно високому рівню планової діяльності.