Транспорт
У серпні інтеграційна динаміка в транспортному секторі частково відновилася. Головним рушієм стали нові законодавчі плани. Водночас практична імплементація та ухвалення законів залишаються слабкими ланками процесу.
Оцінка фактичних змін законодавства залишилася на рівні 0, як і в липні. Це означає, що протягом серпня не було ухвалено нових нормативно-правових актів, які б безпосередньо наближали українське транспортне законодавство до вимог ЄС.Оцінка запланованих змін законодавства зросла до 0,9 із 0 у липні. Це свідчить про активізацію законодавчого планування.
Оцінка формування порядку денного незначно знизилася - з 1,54 у липні до 0,92 у серпні. Це означає, що кількість офіційних заяв, стратегій чи публічних намірів у транспортній сфері скоротилася.
Стан імплементації продовжив погіршуватися – з 0,28 у липні до 0,26 у серпні. Це свідчить про низьку ефективність у реалізації вже ухвалених законодавчих та політичних рішень.
Загальна оцінка зросла до 0,54 у серпні з 0,42 у липні. Певне пожвавлення інтеграційного процесу відбулось завдяки активізації планування нових змін, попри зменшення політичної активності та відсутність