Транспорт
В липні ситуація з інтеграцією транспортного сектору до ЄС дещо погіршилася.
Фактичні зміни законодавства знизилися з 1,58 у червні до 1,57 у липні. Тобто темп прийняття нових законів та нормативних актів залишився позитивним і практично без змін.
Заплановані зміни законодавства впали з 1,61 у червні до 0 у липні, що вказує на повну відсутність нових планів у цій сфері. Це суттєве зниження показника і свідчить про зниження уваги до майбутніх законодавчих ініціатив.
Формування порядку денного зросло з 0 у червні до 1,64 у липні. Це свідчить про відновлення активності в офіційних заявах, стратегічних ініціативах та концепціях, що позитивно вплинули на формування порядку денного. Так, було схвалено всі подані Україною проєкти у рамках програми «Механізм «Сполучення Європи» та у Празі відбулося перше від початку повномасштабного вторгнення засідання Українсько-чеської комісії з питань економічного співробітництва.
Стан імплементації знизився з 0,72 у червні до 0,37 у липні. Це свідчить про зменшення ефективності реалізації прийнятих законодавчих змін. Експерти незадоволені швидкістю змін, які відбуваються в транспортній сфері.
Загальна оцінка знизилася з 1,26 у червні до 0,99 у липні, що свідчить про загальне уповільнення темпів прогресу в інтеграції до ЄС у секторі транспорту.